مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی مجید بنی فاطمه اللهم رب شهر رمضان

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

اللهم رب شهر رمضان
هر سحر وقت اذان یاد کرببلام

کی میشه که بیام
رو به روی حرم باز بدم یه سلام

سلام آقای بی کفن
ببین من بازم اومدم

ببین من برا دیدنت
چقدر این در اون در زدم
.
پای عشقت ارباب
من جوونی م از دستم رفت
.
بحق الحسینت
یا الهی العفو العفو
.
اللهم رب شهر رمضان
هر سحر وقت اذان ؛ یاد کرببلام
.
کی میشه که بیام
رو به روی حرم باز بدم یه سلام
.
سلام آقای بی کفن
ببین من بازم اومدم
.
ببین من برا دیدنت
چقدر این در اون در زدم
.
پای عشقت ارباب
من جوونی م از دستم رفت
.
بحق الحسینت
یا الهی العفو العفو
.
آشوبم من ای تو آرامش من
آخرین خواهش من
.
با تو بودنه تا وقت مردن آقا
باشه ذکر لبم سیدالشهدا
.
حسین ای پناه دلم
ببین بی پناه اومدم
.
همه دلخوشی مه به تو
اگه روسیاه اومدم
.
هیچ کسو ندارم
آبرو دادم از کف
.
بحق الحسینت
یا الهی العفو العفو

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش